Cuma, Haziran 15

ALISVERIS / TWIST KOT GÖMLEK

IPEKYOL-TWIST  bugün itibariyle net
%50 INDIRIM e girdi hanımlar..
Gözünüze kestirdikleriniz varsa bakın derim!:))

Ben de indirim öncesi deneyip..
almadığım kolsuz kot gömleği
biraz KARARSIZLIKLA da olsa
bugün aldım..

Neden kararsız kaldım!?
Öncelikle
Tarzım mı? değil mi? tam emin olamadım..
Biraz fazla salaş geldi..
ama işlemeleri ve arkadaki fermuar detayı hoş !?
Bi de 
Uzun senelerdir kot gömlek giymediğim için
biraz septik yaklaştımm sanırım..
Neyle giyebilirim ki dedim! 

Bi de sizin fikrinizi almalıyım..
Sizce bu alısveriş olmuş mu? :P
Bu gömleğin kaderi dolap beklemek mi olacak?
Yoksa PELLORA bu gömleği üzerinden düşürmez mi?
Giyse giyse neyle giyer?






2 yorum:

SvGLove dedi ki...

Pellora'cim bence bu alisveris olmus;))
Kotun her cesidinin, her zaman degerli olacagi kanaatindeyim. Ustelik simdi altin caglarini yasiyor. Omuz ve fermuar detayi goz dolduruyor. Rengi de en guzel tonda. Bence salas gorunumu cok hos. Bu amaciyla her turlu kullanilabilir. Skinny kotlarla, on kismi iceride, fermuar detayi arkada gorunebilecek sekilde topuklularla kombinlediginde de nefis bi şıklik yaratir. Sort, etek her sekilde gider bu;)
Ama boyle kuru kuru gostermekle olmaz. Sen kombinle, E fotolasin;)

PELLORA dedi ki...

@SvGLove Tatlım yorumun yüreklere su serpti ben bunu skinny ve topuklu sandaletle giyer E ye de foto konusunda baskı yaparım o zaman:))